Сәрсенбі, 20 Қыркүйек 2017
Абай.tv 2258 16 пікір 30 Тамыз, 2017 сағат 08:53

Елімізде діни пікірталас қатты белең алуда

Abai.kz

16 пікір
Вахабист 2017-09-07 15:35:32
Ұлтан, қыспаса атаңның басын істейсің ба? Одан да мына Ерсінбек Әмір дегеннің сұрағына жауап беріп, пікірлеріне қарсы дәлел тауып айтсайшы.
Cұлтан 2017-09-06 20:31:13
Ей, вахабисттер көттеріңді қысыңдар!!!
Ерсінбек Әмір 2017-09-05 17:25:24
Имам, муфассир, сəлəф Абдурраззақ әс-Санъани (126-211 һ.ж.) (Алла оны рақымына алсын) өзінің тәпсір кітабында мынадай бір хадисті келтіреді: «Бізге Жағфар ибн Сүлеймен ол Ауфтан ол әл-Хасаннан оның былай айтқанын жеткізеді»: «Сахабалар Алла елшісінен: - «Біздің раббымыз қайда?» - деп сұрайды. Сонда Алла Тағала мына аятты түсіреді: «(Мұхаммед) Егер құлдарым, Мен туралы сенен сұраса: «Өте жақынмын, қашан Менен тілесе, тілеушінің тілегін қабыл етемін. Ендеше олар да әмірімді қабыл етсін. Және Маған сенсін. Әрине тура жол тапқан болар еді». («Бақара» сүресі, 186 аят) «Тафсир әл-Қуран ли Абдурраззақ әс-Санъани» 1 том 73 бет . P.S Құран хадисті сəлəфтардың түсінігімен түсіну деген міне осы!!! себебі бұл имамдар сəлəф ғалымдарынан болған!!! ========= Бұдан не түсіндіңіз?
Ерсінбек Әмір 2017-09-05 17:17:47
Ғұлама, Құранды тəпсірлеуші муфассир имам Табаридің ((224–310ж): «Айт аспандардан жоғары болды дегені, сұлтандық қылуымен (яғни билеуімен, басқаруымен) жоғары болды, жылжу яки қозғалу мағынасында емес» дейді». 📗 Имам Табари, «Тафсир Табари» [47; 7 т, 5558-б]. ==== Ғұламаның бұлай тәпсірлеуі ешқандай жоққа шығарылмайды немесе терістелмейді. Бірақ, имам Мәлик р.у. Пайғамбарымыздың қабірін көрсетіп, "мына қабірде жатқан адамнан басқаның бәрі де қателесуі мүмкін" дегендей, Пайғамбар с.а.с.-нан басқа кез-келген ғұламаның қателесуі мүмкін екен жоққа шығару да адасуға апарады.
Ерсінбек Әмір 2017-09-05 17:11:28
Аллаһтың асты, үсті, оңы, солы, алды, арты деген болмайды, яғни Аллаһ алты тарапты қамтымайды ДЕП басын қатырып отыратын ханафисымақтар ғой. Бірақ Жер, Күн, Ай, жүздыздар сияқты дөңгелек денелер де алты тараптан қамтылмайтыны, сан қырлы тастардың, тіпті өсіп тұрған талдың да алты тарапы жоқ екені сол ханафисымақтардың миларына кіріп те шықпайды. Олардың тайыз саналары бойынша барлық дене 6 тараптан қамтылады.
Ерсінбек Әмір 2017-09-05 17:08:33
Аллаһтың асты, үсті, оңы, солы, алды, арты деген болмайды, яғни Аллаһ алты тарапты қамтымайды басын қатырып отыратын ханафисымақтар ғой. Бірақ Жер, Күн, Ай, жүздыздар сияқты дөңгелек денелер де алты тараптан қамтылмайтыны, сан қырлы тастардың, тіпті өсіп тұрған талдың да алты тарапы жоқ екені сол ханафисымақтардың миларына кіріп те шықпайды.
001 2017-09-05 16:41:26
Имам, муфассир, сəлəф Абдурраззақ әс-Санъани (126-211 һ.ж.) (Алла оны рақымына алсын) өзінің тәпсір кітабында мынадай бір хадисті келтіреді: «Бізге Жағфар ибн Сүлеймен ол Ауфтан ол әл-Хасаннан оның былай айтқанын жеткізеді»: «Сахабалар Алла елшісінен: - «Біздің раббымыз қайда?» - деп сұрайды. Сонда Алла Тағала мына аятты түсіреді: «(Мұхаммед) Егер құлдарым, Мен туралы сенен сұраса: «Өте жақынмын, қашан Менен тілесе, тілеушінің тілегін қабыл етемін. Ендеше олар да әмірімді қабыл етсін. Және Маған сенсін. Әрине тура жол тапқан болар еді». («Бақара» сүресі, 186 аят) «Тафсир әл-Қуран ли Абдурраззақ әс-Санъани» 1 том 73 бет . P.S Құран хадисті сəлəфтардың түсінігімен түсіну деген міне осы!!! себебі бұл имамдар сəлəф ғалымдарынан болған!!!
001 2017-09-05 16:40:36
Ғұлама, Құранды тəпсірлеуші муфассир имам Табаридің ((224–310ж): «Айт аспандардан жоғары болды дегені, сұлтандық қылуымен (яғни билеуімен, басқаруымен) жоғары болды, жылжу яки қозғалу мағынасында емес» дейді». 📗 Имам Табари, «Тафсир Табари» [47; 7 т, 5558-б].
ТЕОЛОГ-қа 2017-09-05 16:36:33
Мынау Ерсінбек Әмір дегенге қарсы айтар уәжің бар ма?
001 2017-09-05 16:33:52
«Аллаһ, Сен – Захирсың, әрі Сенің үстіңде ешнәрсе жоқ. Алла, Сен – Батынсың, Сенің астыңда ешнәрсе жоқ». (Сахих Муслим). P.S Біз Аллаһтың Аршқа истəуə алғанына иман келтіреміз, бірақ бұл Аллаһтың арштың үстінде өзінің затымен отырғанына жоққа шығаратын хадис.
Ерсінбек Әмір 2017-09-05 16:32:08
Ханафисымақ дүмшелер "Алла түннің үштен бірінде төменгі аспанға түседі" деген хадисті бұрмалау үшін "бізде түннің үштен бірі болып жатқанда жердің келесі бір бөлігінде түс мезгілі болып жатады, сонда бір уақытта Алла төменгі аспанға түсіп тұрып, тағы Аршының үстіне де отырады ма?" деп Алланы жаратылысқа ұқсата салыстырумен бастарын қатырып отырады. Ал қазіргі космостық апараттар қозғалысымен салыстыратын болсақ миллиардтаған жылдар кететін Исра түнінде Пайғамбарымыз с.а.с. Меккеден Иерусалимдегі әл Ақса мешітінде барып намаз оқып, одан Миғражға көтеріліп, онда жеті аспандағы Пайғамбарларды, періштелерді, одан кейін Жаннатты, жаһаннамды көріп, одан Сидатул мунтаханы көріп, одан жер бетіне қайта түсіп Меккеден екі айлық жолдағы Құдыстан шығып келе жатқан Құрайыштардың сауда керуенінің көріп үйіне оралғанда "жатқан жері әлі суымаған, шылапшындағы дәрет алған суы әлі қозғалып тұр еді" деген. Демек, "түннің үштен бірінде Алланың төменгі аспанға түсуі" де адам ақылына салып түсіне қоятын жағдай емес. Пайғамбарымыз с.а.с.-ның жұбайы Умму Сәләмә (р.а.) анамыздан "әр-рахману ъәләл ғарш стәуә - Алла Аршыға стәуә" деген аяттың мағынасын сұрағанда, ол анамыз "біздің санамызбен оған түсіну мүмкін емес, бірақ оған сену иманнан, ал оған сенбеу дінсіздік" деген. Демек, хадистегі "Алла түннің үштен бірінде төменгі аспанға түседі" және аяттағы "Алла Аршыға стәуә" деген муташабих аят пен хадистерді басқа материалдық денелердің жағдайындағы түсуімен, отырумен салыстыра ұғынатын адам санасымен түсіну мүлде мүмкін емес, әрі дұрыс та емес.
ТЕОЛОГ 2017-09-05 16:31:38
сәләфилер қазір билікті жер көкке тигізбей мақтап жанын бағып жүр. ертең елімізде бір бүлік болса алдыман сәләфилер аттандап шығады сириядағыдай
Ерсінбек Әмір 2017-09-05 16:29:21
Ханафисымақ дүмшелер "Алла түннің үштен бірінде төменгі аспанға түседі" деген хадисті бұрмалау үшін "бізде түннің үштен бірі болып жатқанда жердің келесі бір бөлігінде түс мезгілі болып жатады, сонда бір уақытта Алла төменгі аспанға түсіп тұрып, тағы Аршының үстіне де отырады ма?" деп Алланы жаратылысқа ұқсата салыстырумен бастарын қатырып отырады. Ал қазіргі космостық апараттар қозғалысымен салыстыратын болсақ миллиардтаған жылдар кететін Исра түнінде Пайғамбарымыз с.а.с. Меккеден Иерусалимдегі әл Ақса мешітінде барып намаз оқып, одан Миғражға көтеріліп, онда жеті аспандағы Пайғамбарларды, періштелерді, одан кейін Жаннатты, жаһаннамды көріп, одан Сидатул мунтаханы көріп, одан жер бетіне қайта түсіп Меккеден екі айлық жолдағы Құдыстан шығып келе жатқан Құрайыштардың сауда керуенінің көріп үйіне оралғанда "жатқан жері әлі суымаған, шылапшындағы дәрет алған суы әлі қозғалып тұр еді" деген. Демек, "түннің үштен бірінде Алланың төменгі аспанға түсуі" де адам ақылына салып түсіне қоятын жағдай емес. Пайғамбарымыз с.а.с.-ның жұбайы Умму Сәләмә (р.а.) анамыздан "әр-рахману ъәләл ғарш стәуә - Алла Аршыға стәуә" деген аяттың мағынасын сұрағанда, ол анамыз "біздің санамызбен оған түсіну мүмкін емес, бірақ оған сену иманнан, ал оған сенбеу дінсіздік" деген. Демек, хадистегі "Алла түннің үштен бірінде төменгі аспанға түседі" және аяттағы "Алла Аршыға стәуә" деген муташабих аят пен хадистерді баста денелердің түсуімен, отырумен салыстыра ұғынатын адам санасымен түсіну мүлде мүмкін емес.
Ризабеков 2017-09-01 11:56:37
Сәләфисымақшылардың бүлікші уағызшылары "Алла Аршыға Өз затымен көтеріледі, Аршыға отырды; Алла түннің үштен бірінде төменгі аспанға Өз затымен түседі; Алланың ештеңеге ұқсамаған қолы, саусақтары, балтыры бар; Алла жүреді, жүгіреді; т.б." десе, ханафилердің оларға ерегіскен бүлікші имамдары "Алла Аршыға истәуә етті" дегені "Алла Аршыны иегерді" дегені; "Алла түннің үштен бірінде төменгі аспанға түседі" дегені "Алланың періштелері түседі" дегені; "Құрандағы мен хадистердегі "Алланың қолы, саусақтары, балтыры" дегендері тағы бірдеңе-сірдеңелерді білдіреді деп Құранда "мағынасын Алла ғана біледі" деген муташабих аяттар мен хадистерді біз де білеміз дегендей өздерінше мағына беріп, бүлік шығарып жүреді.
проф. Совет-Хан Ғаббасұлы. 2017-08-31 14:37:12
Менің көп жылдардан бері айтып жүрген ; - " ҰЛТТЫҚ ИДЕОЛОГИЯСЫЗ" мемлекет... МҰХИТ үстінде жүрген ескексіз ҚАЙЫҚ" - оны ЖЕЛ айдап... соғылар жері ЖАРТАС !!!.. -дегеніме Ондаған жылдар болды.--------------------"Елімізде діни пікірталас қатты белең алуда" - деген ВИДИОНЫ тыңдап, - қазіргі ең бір - ҚАУЫПТЫ ЖАРТАСТЫҢ - бірі осы болса... екіншісі АНА ТІЛІҢДІ қолрлаушылар ... қазақ ЖАСТАРЫ өзара ОРЫСША сөйлесу мен Ана коляскадағы немесе жетегіндегі баласымен де ОРЫСША дыбыстасу... ал бұлардан да СОРАҚЫ ЖАРТАС... ол СӘБИЛЕРІН орыс мектептеріне беру... міне осының бәрі - қазіргі соғылып жатқан ЖАРТАСТАР- десек болады. Ұлттық идеологияның жоқтығынан - тек Адамға АНА тілі ғана беретін ЖҮЗ түрлі СИПАТ пен ОН түрлі ҚАСИЕТТі - қазіргі ЖАСТАР түгіл ... ҮЛКЕНДЕР де білмейді... ОЙЛАН ҚАЗАҚ ?!!..
Мумин Ислам 2017-08-30 15:48:00
Сонда енді немене, Қазақстанда дін туралы ойыңды да айтуға болмай ма? Байқап отырсақ, яхудилер мен олардың шәкірттері және ресейшіл, соңғы кезде батысшыл жастар келе бастаған саяси билік, мемлекеттегі басшылық тарапынан елімізде ислам дініне қарсы ақпараттық және психологиялық шабуыл қатты белең алуда. Мұның арты еш жақсылыққа апарып соқпайды. Мұсылмандардың жынын тие берудің артында бір саясат жатыр: халықты имандылықтан бездіру. Бүйте берсе бұлар Құран оқуға да тиым салар!!! Ертең дінімізді қорғаймыз деп мұсылмандар қару алатын болса ешкімге оңай тимейді. Тыныш, бейбіт жатқан мұсылмандарға тисю алпауыт державалардың құйтырқы саясаты. Көрші Қытайда да мұсылмандарға қысым көрсетілуде. Онымен бірмезгілде, синхронды түрде Қазақстанда да мұсылмандарға психологиялық қысым күшеюде. Неге? Құрбан айт қарсаңында олар мұсылмандарды неге мазалайды?

Үздік материалдар

Рухани жаңғыру

Қанат Әбілқайыр. Қарыз бен Парыз

Abai.kz 5712
Қауіп еткеннен айтамын

Қазақстанда жүрген қытайлар кімге сүйенеді? 

Н.Қошаманұлы 11940