Нығматуллин Абайдың сөзін айтқысы келді ме?
Кеше Премьер-министр Серік Ахметов қатысқан төменгі палатаның отырысында Мәжіліс төрағасы Нұрлан Нығматуллин күтпеген жерден жаңалық ашты.
ҚР Экономика және бюджетті жоспарлау министрі Ерболат Досаев сөйлеп жатқандағы диалог былай болды:
- Уәке, сұрақтарыңызға рахмет.
- Я извиняюсь, что перебиваю, У меня к вам просьба: вы вот эту комплиментарность в нашем национальном стиле оставьте там для застолий - Уаке, Баке. Если обращаетесь к депутату - то по имени-отчеству, хорошо?
- Кешірерсіздер...
Оның ойынша, бұл қазақтың дастархан басында айтатын әңгімесі екен. Сондықтан парламентте сөз алған адам 107 депутаттың аты-жөнін толық білуі міндетті көрінеді.
Абай атам отыз бесінші қара сөзінде айтып еді:
Махшарға барғанда құдай тағала қажы, молда, сопы, жомарт, шейіт - соларды қатар қойып, сұрар дейді. Дүниеде ғиззат үшін, сый-құрмет алмақ үшін қажы болғанды, молда болғанды, сопы болғанды, жомарт болғанды, шейіт болғандарды бір бөлек қояр дейді. Ахиретке бола, бір ғана құдай тағаланың разылығын таппақ үшін болғандарды бір бөлек қояр дейді.
Кеше Премьер-министр Серік Ахметов қатысқан төменгі палатаның отырысында Мәжіліс төрағасы Нұрлан Нығматуллин күтпеген жерден жаңалық ашты.
ҚР Экономика және бюджетті жоспарлау министрі Ерболат Досаев сөйлеп жатқандағы диалог былай болды:
- Уәке, сұрақтарыңызға рахмет.
- Я извиняюсь, что перебиваю, У меня к вам просьба: вы вот эту комплиментарность в нашем национальном стиле оставьте там для застолий - Уаке, Баке. Если обращаетесь к депутату - то по имени-отчеству, хорошо?
- Кешірерсіздер...
Оның ойынша, бұл қазақтың дастархан басында айтатын әңгімесі екен. Сондықтан парламентте сөз алған адам 107 депутаттың аты-жөнін толық білуі міндетті көрінеді.
Абай атам отыз бесінші қара сөзінде айтып еді:
Махшарға барғанда құдай тағала қажы, молда, сопы, жомарт, шейіт - соларды қатар қойып, сұрар дейді. Дүниеде ғиззат үшін, сый-құрмет алмақ үшін қажы болғанды, молда болғанды, сопы болғанды, жомарт болғанды, шейіт болғандарды бір бөлек қояр дейді. Ахиретке бола, бір ғана құдай тағаланың разылығын таппақ үшін болғандарды бір бөлек қояр дейді.
Дүние үшін болғандарға айтар дейді: «Сендер дүниеде қажеке, молдеке, сопеке, мырзеке, батыреке аталмақ үшін өнер қылып едіңдер, ол дүниең мұнда жоқ. Сендердің ол қызықты дүниең харап болған, сонымен қылған өнерлерің де бітті. Енді мұнда құрмет алмақ түгіл, сұрау беріңдер! Мал бердім, өмір бердім, не үшін сол малдарыңды, өмірлеріңді, бетіңе ахиретті ұстап, дін ниетің дүниеде тұрып, жұртты алдамақ үшін сарып қылдыңдар?» деп.
Ана шын ниетіменен орнын тауып, бір құдайдың разылығы үшін өнер қылғандарға айтар дейді: «Сендер бір ғана менің разылығымды іздеп малдарыңды, өмірлеріңді сарып қылып едіңдер, мен разы болдым. Сіздерге лайықты құрметті орным бар, дайын, кіріңдер! Һәм ол разылықтарыңнан басқа осы махшар ішінде, сендердің осы қылғаныңа өзі қылмаса да, іші еріп, ынтық болған достарың табылса, шафағат қылыңдар!» - деп айтар дейді.
Осыдан кейін Дептутатекеңдер, Қалаулекеңдер не дер екен? Бұ дүниені қойшы, Нұрекең айтпақшы, бір-бірін «Уәке», «Бәке» деп атамай-ақ өтіп кетер...
Abai.kz